Login

Serwis drukarek
tel. 500 218 493

 Siedziba firmy
F.U-H. KAIN
ul.Bukowa 25a
87-100 Toruń
poniedziałek - piątek
 8.00 - 17.00
sobota
9.00 -13:30


Obsługa e-Sklep KAIN
poniedziałek - piątek
 8.00 - 16.00
Obsługa Klienta e-Sklep
56 650 97 43 56 650 97 43
Napisz wiadomość Napisz wiadomość
  • * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Facebook
Warunki gwarancji na produkty marki "KAIN"

Szanowny Kliencie:

Firma F.U-H "KAIN" zapewnia, że:

1.     W okresie gwarancji sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu warunków jego przechowywania i eksploatacji (brak naruszenia plomby, naklejki, metki z data produkcji i wagą).
2.     Sprzedający nie udziela gwarancji na uszkodzenia elektroniczne produktów zregenerowanych.
3.     Należy używać produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
4.     Gwarancja jakości i wydajności udziela się do momentu wyczerpania środka barwiącego (atramentu, tonera, taśmy).
5.     W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, sprzedający gwarantuje: 

  • wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad, lub zwrot kosztów zakupu
  • naprawa urządzenia jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktu marki KAIN (ubezpieczenie PZU)

6.     Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w chwili dostarczenia wadliwego produktu do punktu jego sprzedaży 

  • dostarczenie wydruku wskazującego wadliwą pracę reklamowanego produktu jest niezbędna do rozpatrzenia reklamacji -
  • reklamowany produkt musi posiadać w sobie środek barwiący w ilości co najmniej 50% (atrament , toner ). Sprzedający dołoży należytej staranności, aby rozpatrzenie zasadności reklamacji, a tym samym wymiana produktu na nowy, wolny od wad, bądź zwrot kosztów jego nabycia, odbyło się w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni.
  • materiały eksploatacyjne należy dostarczyć kompletny w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, elastyczne wypełnienie).

7.     Towar nie podlega zwrotowi lub reklamacji w przypadku uszkodzeń mechanicznych, przy czym wymogiem firmy jest aby reklamację polegającą na zgłoszenie rozsypanego tonera wewnątrz opakowania tekturowego Klient zgłosił nie później niż w dniu otrzymania przesyłki.
8.     Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu, chyba że nabywca wykaże, że uszkodzenie nastąpiło przed zakupem.
9.     W przypadku reklamacji produktu marki KAIN, który spowodował uszkodzenie drukarki, należy poinformować o tym fakcie punkt sprzedaży, w celu uzgodnienia ze sprzedającym terminu odbioru uszkodzonej drukarki od klienta lub terminu dostarczenia urządzenia do naszej siedziby. Posiadamy własny serwis drukarek i wszelkie opinie uszkodzeń drukarki wykonujemy sami. Nie pokrywamy kosztów wykonania ekspertyz lub napraw wykonanych przez inne firmy zewnętrzne (w przypadku kserokopiarek, serwis oraz wykonanie ekspertyzy jest zlecane firmie zewnętrznej - wskazanej przez naszą firmę) Jeśli klient posiada opinię punktu serwisowego, w której stwierdza się, że uszkodzenie drukarki nastąpiło bezpośrednio w wyniku wadliwej pracy produktu marki KAIN, proszony jest o udostępnienie tej opinii sprzedającemu. Czas rozpatrzenia reklamacji uszkodzonej drukarki z uwagi na konieczność współpracy z niezależnym serwisem może przekroczyć 14 dni.
10.   Sprzedający zapewnia zwrot kosztów naprawy drukarki, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktu marki KAIN.
11.   Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość usług gwarancyjnych, jeżeli ich przebieg zostanie zakłócony nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze wyższego rzędu. Jeżeli nieterminowość usług gwarancyjnych nastąpi w normalnych okolicznościach, reklamacje będą rozpatrywane na korzyść klienta.
12. Ograniczona gwarancja na moduły drukujące marki „KAIN” w drukarkach Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark® - Ta ograniczona gwarancja obejmuje moduły drukujące marki ‘KAIN” do drukarek Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark® oraz tonerów wymienionych przez klienta i dotyczy tylko produktów marki KAIN lub tonerów oryginalnych sprzedawanych przez lub wypożyczanych od firmy F. U-H. „KAIN”, autoryzowanych sprzedawców i dystrybutorów.

Zakres gwarancji obejmuje jakość i ilość wydruków zgodną z parametrami tonerów O.E.M. (Oryginal Equipment Manufacturer) przy międzynarodowym standardzie zaczernienia 5% arkusza A4, równocześnie firma KAIN oświadcza, że kasety z tonerem do drukarek laserowych oraz głowice atramentowe zakupione w naszej firmie są w pełni kompatybilne z produktami zalecanymi przez producentów drukarek.

Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku stwierdzenia przez firmę „KAIN” - naruszenie plomb lub nalepek gwarancyjnych, a także usunięcia lub zatarcia numerów seryjnych oraz wszelkich prób napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy.

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®